lauantai 16. huhtikuuta 2011

What started out as a simple altercation, turned into a real sticky situation

Oltiin eilen hengailemassa Annikalla, mutta ennen sitä meidän oli IHAN PAKKO nähdä munamies, joka esiinty kauppapäivillä. Vihaan sitä.....
Tänään mennään Annikalle tekeen ruokaa,NAM! Mun pitää aamu kuudeks töihin niin ajattelin, että sama ku en nuku ollenkaan.


saksofoni 018saksofoni 015saksofoni 014saksofoni 013

Siellähän se! Riitti tosiaan mulle, että se sano ''onko teillä kylmä?'', sillä sen hemmetin ärsyttävällä äänellä.

saksofoni 047

MUTTA KATTOKAA MITÄ ME LÖYDETTIIN!!! Maailman IHANIN koira :)) Sitteku oon iso niin mulla on tollanen.

saksofoni 044saksofoni 045


Ps. Värjäsin ne mun kamalat kusenkeltaset hiukset ITE, ja niissä ei oikeesti näy mitään oranssia, niinku tossa...

1 kommentti: