keskiviikko 16. marraskuuta 2011

It was only just a dream

Moikkamoi! Mulla on ollu viime aikoina vähä vaikee postailla ku mun omassa koneessa ei jostain syystä toimi netti niin joudun oleen tällä pöytäkoneella... mua myös vähä masentaa tää syksy, nytki on ulkona nii pimeetä ettei huvita tehä mitään muutaku syyä synttärisuklaata. Onneks mulla on tänää zumba, jos se vähä piristäis mua!!

marraskuu 2011 013

marraskuu 2011 011

marraskuu 2011 024

Oon muuten ihan hurahtanu tohon jenkkien xFactoriin, se on aivan loistava!! Olin niin vihanen ku missasin kaks esitystä eilisestä lähetyksestä enkä saanu niitä nauhalle, ja tiiän et ne näkee youtubesta mutku se ei oo sama asia! :D Ja Josh ja Drew on mun ehdottomia lemppareita!

-Leea

7 kommenttia:

  1. kivaa kun postasit!:) mä en oo ikinä ennen kattonu x factoria mut nyt aloin seurailemaan sitä ja oon kans ihan koukussa siihen!!:)

    http://kkeepitcool.blogspot.com/

    VastaaPoista
  2. ihana blogi sulla :) !

    http://keepitsimply.blogspot.com/
    tos on mun blogi kurkkaa ihmees ja liitylukijaks jos tykkäsit =) !

    VastaaPoista
  3. Toi sun takki on ihana ! blogistasikin tykkään :)

    http://helloworld-elina.blogspot.com/

    VastaaPoista
  4. oliks sä tai sun sisko idolsis??

    VastaaPoista
  5. Hahaaaaaa, bongasin sut heti idolsista :)
    Olet kyllä ihan hurjan hyvä laulamaan ja vieläpä älyttömän suloinen!
    Tsemppiä Helsinkiin teatteriviikonloppuun (starttaskohan se jo huomenna?), toivotaan, että pääset pitkälle!

    VastaaPoista
  6. Juu olin se minä! ja kiittikiitti :)

    VastaaPoista