maanantai 21. helmikuuta 2011

weekend

Moi ja anteeks! Mulla oli aika vauhdikas viikonloppu...Olin nimittäin ensin perjantaina Kalajoella vanhojen jatkoilla, ja lauantaina Marian synttäribileissä. Onneks sunnuntai oli ihan vapaa ja koko päivä kulu Greyn anatomian parissa. Perjantailta mulla ei oo yhtään kuvaa, sillä oltiin ihan missä sattuu ja kamera pääs unohtuun :D Nää kuvat on siis Lauantailta!
Tänään oon porskuttanu koko päivän 5 tunnin yöunilla, ja koulussa oli ihan tuskaa. Pääsin kuitenki tänään juokseen ja vedin sellasen 15 km lenkin, hitsi tuntu raskaalta pitkän tauon jälkeen!


dzfdf

dfddf

IMG_4587

IMG_4522

IMG_4533

blaablaa 051

Barbi lavuaarissa, ihan niinku salkkareissa. Miten niin meillä on pimee huumorintaju?

IMG_4874

IMG_4876

Ps. Teemana oli siis jonkunlaiset naamiaiset, että ei oo meidän normit vaatteet! :D

-Leea

6 kommenttia:

  1. Olitko samoilla jatkoilla happy girls are the prettiest blogin pitäjän kanssa?

    VastaaPoista
  2. Olin, mutta en nähny sitä :)

    VastaaPoista
  3. ihania ootte:) mistä oot saanu kuvan tjms tuohon sun bannerin tekstiin?

    VastaaPoista
  4. haha kiitti! :) En mie muista.

    VastaaPoista